joi, 23 aprilie 2015

Un par de printesa, volum si stralucire: samponul pudra natural din nuci de sapun Eliah Sahil

Buna dragilor,
Traim intr-o lume in care aspectul fizic conteaza foarte mult in construirea unei imagini pentru ca fiecare detaliu este observat si analizat de cei cu care intram in contact. 
Parul sanatos si frumos este esential pentru noi deoarece el este remarcat imediat de ceilalti.
Imi doresc un par sanatos, frumos, lucios si usor de coafat asa ca m-am bucurat cand am descoperit toata aceste atribute la samponul natural din nuci de sapun pentru volum si stralucire Eliah Sahil.

Dar hai sa-l cunoastem mai bine!
Ambalajul este foarte atractiv, cutie metalica ce contine 100 de grame.
Mod de utilizare: aplicam pe parul umed aproximativ 1-2 lingurite de pudră (2-6 grame în funcție de lungimea parului), pe palma sau direct pe par. Pentru ca eu am parul lung, au fost necesare 2 lingurite de pudra.
Dupa un usor masaj, s-a produs spuma datorita ingredientul activ pudra Shikakai care contine samponina.
Am clatit si am observat ca parul era deja curat, fara impuritati, matasos si stralucitor.
Dar mi-am dorit sa vad care este efectul maxim al acestui produs asa ca am repetat aplicarea.
Am constat ca volumul de spuma a crescut usor, iar firele erau "ascultatoare" gata sa preia coafura dorita.
Dupa clatire, parul este matasos, stralucitor cu volum maxim si usor de periat si coafat.


Dar cu e diferit acest sampon fata de celelalte?
Ei bine, samponul Eliah Sahil este un sampon solid sub forma de pudra. Majoritatea șampoanelor contin 70% apa, ceea ce duce la necesitatea adaugarii unor conservati, care in marea lor majoritatea sunt alergenici, samponul Eliah Sahil elimina această problema.
 Trebuie retinut ca este:
-realizat 100% din pudre naturale vegetale
-fara conservanţi
-fara parfum
-fara alcool
-fara apa
-fara testare pe animale
-fara tenside
Eliah Sahil este brandul de cosmetice ce apartine companiei Planet Pure, firmă austriacă specializată în producerea de produse bio din nuci de săpun (nuci de spălat). Nucile de spalat (nuci de sapun) reprezinta alternativa naturii la produsele de curatat sintetice, ele sunt fructe ale unei specii unice de arbori Sapindicus, speciale datorita prezentei unei substante numite saponina.
Desi efectul de curatare este acelasi cu al produselor de curatare bazate pe sodium lauryl sulfat, spre deosebire de acestea nu are efecte alergene.
Planet Pure cuprinde o gama variata de produse, pe langa sampoane si detergenți bio de rufe, detergenți bio de vase, balsamuri naturale de rufe, soluții bio de curățare a geamurilor, toaletei sau a diverselor suprafețe din casă, au inclusiv o gamă de detergenți bio dedicată copiilor. Toate aceste produsele sunt certificate de Austria Bio Garante sau Ecolabel.
Daca va doriti sa descoperiti produsul prezentat de mine va invit aici pentru mai multe informatii si comenzi.
Dragilor va place samponul solid din nuci de sapunEliah Sahil?
Distribuie:

14 comentarii:

  1. Foarte frumos ai prezentat. Eu mi-am pierdut podoaba capilara dupa un tratament mai agresiv, acum cativa ani.As fi interesata de produs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela intra ai linkul direct catre sampon dar iti recomand sa alegi si alte produse ale aceluiasi producator.

      Ștergere
  2. Am auzit eu de samponul din nuci de sapun, dar nu stiam ca este atat de bun... cred ca trebuie sa-l incerc si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aura este un produs natural 100% de calitate superioara care merita incercat.

      Ștergere
  3. wow super sampon am auzit dar nu am incercat

    RăspundețiȘtergere
  4. De nuci de sapun am auzit, nu le-am probat dar sunt tare curioasa.Dar de samponul acesta nu stiam, e o idee foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia e un produs natural care da stralucire si volum prin darnicia naturii. Aceste produse trebuiesc promovate mai bine pentru toti oamenii sa le cunoasca valoarea.

      Ștergere
  5. Consider ca daca parul meu este frumos, are stralucire si volum este un plus pentru a ma simti bine in pielea mea, imi place sa folosesc produse de calitate deci, cu siguranta voi incerca si acest produs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parul tau frumos are nevoie de produse naturale care sa-l intretina :)

      Ștergere
  6. Un articol si o prezentare deosebite, pentru un produs de calitate

    RăspundețiȘtergere
  7. Aceste produse trebuiesc promovate am folosit si este un produs bun pentru parul nostru il recomand tuturor

    RăspundețiȘtergere
  8. Dupa ceea ce am vazut acest articol sunt convinsa ca o sa-mi iau si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. Aceste produse tpar foarte bune , o sa-mi i-au si eu

    RăspundețiȘtergere